The LEGO Group
Pro společnost The LEGO Group jsme vytvořili webový portál AX, který usnadňuje e-commerce procesy a každodenní operativu zaměstnanců a partnerů po celém světě. Tento robustní systém zjednodušuje komunikaci, marketingové kampaně a správu digitálního obsahu.
Výsledná platforma umožňuje manažerům rychle a efektivně tvořit gift findery, zkracovat URL, generovat QR kódy, sdílet soubory, konfigurovat produktové stránky a tvořit landing pages zcela samostatně – aniž by pro tvorbu těchto materiálů museli využívat externí agentury, designéry a kodéry, což výrazně šetří čas a náklady.
The LEGO Group, náš dlouholetý klient, za námi původně přišel zkonzultovat, jak automatizovat některé e-commerce procesy, na kterých jejich manažeři každodenně tráví zbytečně mnoho času.
Společně jsme navrhli několik webových aplikací, které zjednodušují a zrychlují ty nejzásadnější kroky. Nově vyvinuté nástroje jsme pak zabalili do komplexního systému, který vedle těchto jednotlivých funkcí zajišťuje i možnost vše měřit a snadno spravovat uživatelské role, týmy a jejich oprávnění. Platforma musela být navíc snadno škálovatelná, přístupná, přehledná a dobře zabezpečená.
Při vývoji jsme úzce spolupracovali s manažery z The LEGO Group, kteří projekt na straně klienta zastřešovali, a přizpůsobovali jsme jednotlivé funkce systému tomu, co jednotlivé týmy a role potřebují běžně řešit. Řada nástrojů je vzájemně propojena, což přináší ještě další možnosti využití.
Vedle vývoje konkrétních nástrojů na míru jsme kladli důraz především na přehlednost uživatelského prostředí, přístupnost a spolehlivost. Zvolili jsme cloudové řešení od Amazonu, abychom zajistili, že s AX budou moci pracovat stovky uživatelů z celého světa a vše přitom zůstane stabilní, rychlé a zabezpečené. Použitím headless architektury, která odděluje front-end od back-endu a využívá API ke komunikaci, jsme zásadně zrychlili načítání a výkon platformy.
Jedním z největších přínosů pro marketing v The LEGO Group jsou zkrácené odkazy a QR kódy. Ty fungují jako brána do digitálního světa v kamenných obchodech. Kupující je mohou naskenovat a lépe si představit možnosti a využití všech stavebnic. Tímto propojením reálného a digitálního světa pomáháme zvyšovat zájem o značku LEGO® a její produkty, a využívat digitální zážitky ke zvýšení prodeje.
Platforma AX prokazatelně pomohla optimalizovat procesy a zavést nové, efektivnější postupy v rámci The LEGO Group po celém světě:
Díky zjednodušení a standardizaci klíčových procesů mohou týmy v rámci společnosti The LEGO Group spolupracovat daleko efektivněji. Aktivním uživatelům z řad e‑commerce a retail manažerů tak AX platforma ušetřila desítky minut denně a umožnila jim spoustu věcí řešit samostatně, aniž by museli přípravu kampaňových stránek nebo gift-finderů zadávat externí agentuře a pak čekat, než je připraví. Což znamená vedle úspory času taky desítky tisíc korun ušetřených na každé kampani, kde si potřebnou landing page nebo gift finder vytvoří sám manažer.
Toto řešení získalo 1. místo v kategorii Weby a portály v soutěži Internet Effectivenes Awards 2023.
Potřebujete nový web nebo webovou aplikaci na míru? Hledáte inovativní přístup, který zefektivní vaši práci nebo odliší vaši značku? Pojďme spolu najít cestu, jak proměnit vaše byznysové výzvy v nové příležitosti a úspěchy. Ať už jde o překonání konkrétního problému, nebo o dlouhodobý rozvoj.