O2Family

Moderní klientská zóna pro lepší uživatelský zážitek

Vývoj
Laptop s náhledem přihlašovací stránky do klientské zóny O2 Family a mobilní telefon s obrazovkou přehledu služeb.

Stručně o projektu

Virtuální mobilní operátor O2Family se na nás obrátil s požadavkem na radikální modernizaci své webové aplikace klientské zóny. Uvědomoval si totiž, že jeho stávající systém je už zastaralý a nevyhovuje rostoucím požadavkům na výkon a funkcionalitu. Protože právě na této platformě zákazníci spravují a sledují své služby a vyúčtování, byla změna nutná. Pomalá a složitá práce v systému totiž zákazníkům samozřejmě vadila a v budoucnu by hrozil jejich odliv právě kvůli nefunkčnímu systému.

Naše služby:

Vytvoření nové aplikace s moderní architekturou
Detailní analýza a úprava API
Containerizace služeb pro vyšší flexibilitu
Implementace moderních bezpečnostních standardů

Přístup

Klient věděl, že chce platformu modernizovat. Abychom mohli odvést tu nejlepší práci, museli jsme nejprve systém důkladně analyzovat a odhalit jeho konkrétní limity.

Rozhodli jsme se řešit tyto problémy:

  1. Zastaralá architektura, která bránila dalšímu rozvoji.
  2. Pomalý import faktur, který trval desítky hodin.
  3. Neefektivní využití API, vedoucí ke zpomalení odezvy.
  4. Zastaralé technologie, zvyšující bezpečnostní rizika a komplikující údržbu.
  5. Časté výpadky a timeouty, negativně ovlivňující uživatelskou spokojenost.

Poté jsme mohli navrhnout a vyvinout novou aplikaci s moderní architekturou a technologiemi. Optimalizovali jsme API pro efektivnější komunikaci a zvolili architekturu založenou na containerizaci jednotlivých služeb.

No items found.

Realizace

Během vývoje jsme kladli důraz na bezpečnost, výkonnost a uživatelskou přívětivost. Implementovali jsme dvoufaktorovou autentizaci a šifrování dat, provedli důkladné testování, včetně penetračních testů, a nasadili systém s minimálním výpadkem. Nový systém byl navržen tak, aby podporoval CI/CD procesy a byl snadno škálovatelný.

Výsledek a přínos

Naše řešení splnilo a ve většině případů předčilo klientem stanovené požadavky:

  1. Odezva systému: Doba odezvy se snížila na 60-300 ms, průměrně 120 ms při zátěži 1000 požadavků za sekundu.
  2. Výkonnost aplikace: Aplikace nyní bez problémů zvládá 1000 požadavků za sekundu, ověřeno během 72 hodinového testu.
  3. Import faktur: Doba importu faktur se zkrátila na průměrně pod 5 minut.
  4. Vývojová efektivita: Doba potřebná na vývoj nových funkcionalit se zkrátila více než 25krát.
  5. Testování a deployment: Aplikace je pokryta ze 70 % unit a integračními testy, což pokrývá 100 % business logiky. Penetračními testy prošla bez výtek a splňuje bezpečnostní „best practice“. Podporuje CI/CD procesy s maximální dobou výpadku 3 sekundy.


Uživatelé klientské zóny O2Family nyní mohou spravovat své služby a vyúčtování efektivněji, systém je rychlejší a příjemnější. Celá platforma je totiž stabilnější, lépe škálovatelná a především je připravena na budoucí rozvoj. Náš klient si tak může být jist, že poskytuje svým zákazníkům nejlepší možný uživatelský komfort, který ho v rozvoji nebrzdí, ale naopak mu pomáhá v dalším růstu.

Další z našich projektů

Napište si o konzultaci projektu

Potřebujete nový web nebo webovou aplikaci na míru? Hledáte inovativní přístup, který zefektivní vaši práci nebo odliší vaši značku? Pojďme spolu najít cestu, jak proměnit vaše byznysové výzvy v nové příležitosti a úspěchy. Ať už jde o překonání konkrétního problému, nebo o dlouhodobý rozvoj.

Odesláním zprávy souhlasíte se
zpracováním osobních údajů.
Děkujeme za zprávu! Brzy se ozveme.
Při odesílání formuláře došlo k chybě. Zkuste to prosím znovu.