Hypoteční banka
Hypoteční banka potřebovala při nabízení Zelené hypotéky vymyslet a připravit řešení, které by klientům názorně vysvětlilo výhody ekologického bydlení. Výsledný projekt měl sloužit nejen k informování a motivaci koncových zákazníků, ale také finančním poradcům Hypoteční banky. Ti tak dostali do rukou nástroj, který mohou využít jako multimediální prezentaci při konzultacích se zákazníky, stejně tak jako k vlastnímu vzdělávání.
Naše řešení zahrnovalo moderní a interaktivní microsite s video prohlídkou virtuálního 3D domu. Návštěvník si tak prohlédne konkrétní oblasti, kde může s ekologickými řešeními ušetřit.
Hypoteční banka nás oslovila s cílem vytvořit webovou prezentaci, která by atraktivně a srozumitelně představila výhody Zelené hypotéky a ekologického bydlení.
Rozhodli jsme se pro virtuálního prohlídku modelového moderního domu, která návštěvníka provede jednotlivými prvky ekologického bydlení. Tuto exkurzi doplňují tlačítka, která může uživatel rozkliknout a dočíst se víc. Sám si tak volí, kterým oblastem se chce věnovat a do jaké míry.
Základem je minimalistický design, který nechává vyniknout samotnému domu a udržuje pozornost návštěvníka na důležitých prvcích.
Po důkladném testování jsme zjistili, že když do webu zapojíme přímo 3D model domu, některá mobilní zařízení mají problém ho vykreslit. To, aby výsledná microsite byla funkční a plně responzivní i na tabletech a mobilních telefonech, pro nás ale bylo prioritou. Od původního záměru s interaktivním 3D modelem jsme tedy upustili a vydali se cestou videoprohlídky. Ta nám umožnila ukázat změny v domě pod ideálními úhly a vhodnou rychlostí.
Výsledkem je plynulá animace virtuálního domu, rozdělená na jednotlivé kroky. Zákazník se při prohlídce může zastavit a prozkoumat všechny detaily konkrétního řešení, poté pokračovat dál, nebo se vrátit o krok zpět. Důraz jsme kladli na plynulost a intuitivní ovládání, které umocní zážitek z prohlídky.
Výsledná microsite názorně a atraktivně představuje principy ekologického bydlení a výhody Zelené hypotéky. Stránka motivuje uživatele k úsporám a ekologickým řešením, zároveň slouží jako praktický nástroj pro finanční poradce Hypoteční banky pro edukaci jich samotných, nebo pro sdílení s klienty.
Řešení ale fungovalo i samostatně online. Stránka na doméně myslimezelene.cz obsahovala i kontaktní formulář, přes který se zájemce o výhodné podmínky Zelené hypotéky mohl spojit s finančním poradcem a probrat s ním svoji konkrétní situaci a své možnosti. Hypoteční bance jsme tak přivedli nové zákazníky, kteří už výstavbu nebo rekonstrukci a zapojení šetrných ekologických řešení aktivně zvažují.
Tento web získal 2. místo v kategorii Microsite roku 2019 v soutěži WEB TOP 100.
Potřebujete nový web nebo webovou aplikaci na míru? Hledáte inovativní přístup, který zefektivní vaši práci nebo odliší vaši značku? Pojďme spolu najít cestu, jak proměnit vaše byznysové výzvy v nové příležitosti a úspěchy. Ať už jde o překonání konkrétního problému, nebo o dlouhodobý rozvoj.